DIGITAL MASTER COURSE

Nájdi s nami odpovede na všetky otázky od základov digitálneho marketingu až po vyhodnocovanie výsledkov internetovej kampane pod taktovkou skúsených odborníkov s dlhoročnou praxou z agentúrneho a mediálneho prostredia. Kurz je zložený z 8 základných modulov, ktoré absolvuješ v štyroch dňoch “vyučovania” aj s praktickými ukážkami. Kompletné sylaby kurzu nájdeš v programe.

Kurz je určený predovšetkým juniorom, ktorí zastávajú pozíciu v médiu či agentúre so zameraním na digital, študentom, ktorí majú záujem pracovať v tomto segmente, ale aj tým, ktorí potrebujú získať kompletný prehľad o súčasných možnostiach či porozumieť fungovaniu a prepojeniam v online reklamnom prostredí. Sylaby kurzu sú schválené združením IAB Europe, ktorého je IAB Slovakia členom. Kurz je ukončený skúškou a certifikovaným diplomom IAB Slovakia.

PROGRAM KURZU

„Každý deň prichádzajú nové možnosti a nástroje ako získať nových klientov a návštevníkov vo virtuálnom svete ukrytom v laptopoch, mobiloch, tabletoch či wearable zariadeniach. Zorientovať sa vo všetkých možnostiach, nájsť cieľovú skupinu a zasiahnuť ju na internete v pravý čas a so správnym odkazom je možné v prvom rade s vedomosťami a tiež so skúsenosťami. Žiadne iné médium nám neposkytuje toľko informácií, štatistík a možností “mapovania” návštevníka ako práve internet, treba ich však vedieť správne vybrať a použiť. Nechajte sa viesť tými najlepšími, ktorí pracujú dennodenne na týchto úlohách pre najväčších klientov na Slovensku.“

Matej Kolarovský
GroupM Slovakia, člen IAB Slovakia

Program a termíny IAB Slovakia kurzy

8. 3. 2017 streda
13:00

15:30

Vývoj a základy digitálneho marketingu

  • začiatky, prítomnosť a budúcnosť digitálneho marketingu
  • celosvetové trendy + trendy slovenského trhu
  • spôsoby využívania digitálneho marketingu
  • rozdiely medzi štandardným marketingom a online marketingom
  • vývoj desktop versus mobile
  • výdavky do online reklamy
  • možnosti inzerentov
  • značky v digitálnom priestore, online budovanie značky, integrovaná komunikácia značky/služby
  • otázky a odpovede účastníci + lektor

Lektori

Filip Kuna, Strossle Slovakia

15:30

15:45

PRESTÁVKA

15:45

18:30

Základné pojmy internetovej reklamy a online formáty

  • vysvetlenie základných pojmov (návštevy, unikátni návštevníci, kliky atď.)
  • súčasné platobné modely CPM/CPX/CPO
  • display
  • video reklama
  • direct mail a natívna reklama
  • sociálne siete – teória a prax
  • štandardy reklamných formátov
  • aktuálne trendy – viewtime
  • aktuálne trendy – programmatic
  • otázky a odpovede účastníci + lektori

Lektori

Miroslav Majoroš, GroupM Slovakia

Tomáš Horváth, Crimtan

16. 3. 2017 štvrtok
13:00

15:30

Search marketing

  • základy marketingu vo vyhľadávačoch
  • základné nastavenie a KPIs
  • bidding systém a reklamné pozície
  • optimalizácia textov
  • možnosti kľúčových slov
  • testovací budget
  • podmienky kampaní Adwords / príprava konta
  • GDN – základy a rozdiely oproti vyhľadávačom
  • základy remarketingu
  • správa viacerých ad words kont
  • Adwords certifikácia
  • otázky a odpovede účastníci + lektori

Lektori

Matej Lupták, Digiline

Mária Mráziková, Digiline

15:30

15:45

PRESTÁVKA

15:45

18:30

Súčasný stav, dáta a formy mobilnej reklamy

  • mobilné dáta, čísla a fakty k trhu
  • smartfóny, tablet, prehliadače, operačné systémy
  • typy mobilných užívateľov
  • rozdiely v mobilných stránkach (responsive design, optimalizácia na mobily), natívne appky, používanie aplikácií
  • formy mobilnej reklamy, štandardy
  • implementácia mobilných formátov, aplikácia a nastavenie adservera (HTML5, atď)
  • ďalšie formy mobilnej reklamy a technológie, QR kódy, NFC atď.
  • otázky a odpovede účastníci + lektori

Lektori

Zuzana Barinková, Digiline

Miroslav Pagáč, ZenithOptimedia

Zoltán Gaál, Madhouse Advertising

23. 3. 2017 štvrtok
13:00

15:30

Online výskum návštevnosti / informačné systémy & Adserving

  • online výskum slovenského internetu
  • výskumné databázy
  • nástroje používané na plánovanie

Adserving

  • základy adservingu
  • adoperation / trafficking – nasadzovanie a práca s kreatívou
  • reporting / monitoring kampaní
  • prehľad trhu
  • webová analytika
  • campaign tracking
  • manažment a optimalizácia
  • retargeting
  • nástroje optimalizácie stránky
  • otázky a odpovede účastníci + lektori

Lektori

Ľuboš Ivanič, Gemius Slovakia

Martin Bago, Adastra Partnering

Michal Stanko, News and Media Holding

15:30

15:45

PRESTÁVKA

15:45

18:30

Plánovanie kampane & Performance marketing

  • plánovanie kampane z pohľadu klienta/média/agentúry
  • case study reklamnej kampane
  • naplánuj s nami tvoju prvú kampaň

Performance marketing

  • výzvy performance marketingu
  • disciplíny zapojené do výkonnostného marketingu
  • Display, SEA, SEO, Affiliate

Lektori

Jakub Gábriš, iProspect

Matej Kolarovský, GroupM Slovakia

30. 3. 2017 štvrtok
13:00

15:30

Content marketing – súčasnosť, trendy a budúcnosť

  • definícia content marketingu – teória
  • súčasný trh z pohľadu content marketingu – príklady značiek a nimi tvoreného obsahu
  • content marketing across all channels – content marketing a jeho jednotlivé podoby
  • content marketing a marketingové rozpočty – prečo prax zaostáva za teóriou
  • content marketing a značky ktoré si ho nemôžu dovoliť – aké možnosti majú značky ak nedokážu realizovať trendy
  • case study – process výroby kreatívy od konceptu až po realizáciu
  • čo je content dnes a ako sa bude meniť v nasledujúcich rokoch – trendy a vízie
  • zákazníci, fanúšikovia a subscriberi ako content budúcnosti

Lektori

Andrej Csino, Core4 / tell it online
Martin Polakovič
, Core4 / tell it online
Ivana Pacoňová
, Core4 / tell it online 

15:30

15:45

PRESTÁVKA

15:45

18:30

Legislatívne a etické prostredie

  • Etický kódex reklamnej praxe
  • Kódex preberania obsahu na internete v praxi
  • ochrana osobných údajov a správa dát v online prostredí
  • otázky a odpovede účastníci + lektori

Lektori

Eva Rajčáková, Rada pre reklamu

Vladimír Kroupa, News and Media Holding

Marcela Macová, DAPRO Consulting

Lektori

Účastnícky poplatok

Výšku účastnických poplatkov nájdeš v časti Objednávka a registrácia.
Odporúčame Ti využiť zvýhodnenú cenu pri objednávke celého kurzu so zľavou až 39%.

Členovia IAB Slovakia majú nárok na dodatočnú zľavu vo výške 40% a to aj v prípade, že si zamestnanec člena IAB Slovakia bude hradiť kurz individuálne.

Študenti majú nárok na dodatočnú zľavu vo výške 50% po zaslaní fotokópie karty ISIC.

Jednotlivé moduly Digital Master Course je možné zakúpiť aj samostatne. V prípade kúpy jednotlivých vybraných modulov sa zľavy neuplatňujú.

Vypredané!

Objednávka a registrácia

Referencie

Partneri a mediálni partneri


Copyright 2017 IAB Slovakia