Digital Media Solution: Hľadáme inovatívne digitálne riešenia, ktoré menia slovenský mediálny svet
IX. ročník súťaže Digital PIE 2025 prináša výnimočnú príležitosť pre všetkých tvorcov inovatívnych digitálnych riešení v oblasti mediálnej komunikácie.
Kategória Digital Media Solution sa zameriava na zviditeľnenie a ohodnotenie tých inovatívnych, hodnotných a úspešných digitálnych riešení, ktoré formujú slovenský mediálny svet. Partnerom tejto kategórie je najväčšie digitálne združenie IAB Slovakia.
![](https://www.iabslovakia.sk/wp-content/uploads/2025/02/iab_posty_1200x628-1-1024x536.png)
Aké práce môžu uspieť v kategórii Digital Media Solution?
Prihlasovanie do tejto kategórie je otvorené pre rôzne subjekty – nielen pre digitálne agentúry, ale aj pre technologických providerov, média, zadávateľov a ostatných hráčov trhu.
Nie je určená iba pre kampane, ale aj pre samotné digitálne produkty, technológie alebo projekty, ktoré prispievajú k rozvoju digitálnych médií.
Je to príležitosť pochváliť sa jedinečnými projektami, ktoré na Slovensku v minulom roku vznikli.
Kritériá pre úspešné projekty:
- Úspech: Projekty, ktoré preukázali svoju efektivitu a prispeli k dosiahnutiu konkrétnych cieľov, či už v oblasti zisku, technologického pokroku alebo zlepšenia používateľskej skúsenosti.
- Inovácie: Projekty, ktoré prinášajú nové nápady, technológie alebo metódy.
- Hodnotnosť: Projekty, ktoré prinášajú konkrétny prínos pre trh, používateľov alebo mediálny priestor.
Aké projekty môžete prihlásiť?
Vydavatelia digitálnych médií môžu predstaviť svoje nové unikátne médiá či digitálne služby. Môžu ukázať využitie technológií či už v rámci prístupov tvorby digitálneho obsahu alebo reklamy. Predstaviť môžu aj nový prístup k spracovaniu dát, ktoré napomáha k lepšiemu užívateľskému zážitku alebo cielenia reklamy.
Mediálne agentúry môžu prihlásiť práce z oblasti jedinečných počinov v rámci reklamných kampaní, spracovania dát, či využívania nových technológií, ktoré prispeli k efektívnejšiemu plánovaniu reklamy.
Svoje práce môžu prihlásiť aj výskumné agentúry alebo technologické spoločnosti.
Zviditeľniť sa môžu aj zadávatelia reklamy, ktorí môžu ukázať jedinečný prístup k oslovovaniu svojich zákazníkov prostredníctvom digitálnych platforiem, aplikácií či iných komunikačných nástrojov/riešení.
“Tento rok počítame s prácami s využitím AI. Tá v posledných rokoch zaznamenala obrovský rozmach a vidíme, že množstvo subjektov už s AI reálne pracuje a zefektívňuje svoju prácu. Či už ide o prediktívne modely, analýzu dát, personalizované reklamy alebo chatboty, AI prináša nekonečné možnosti, ktoré môžu tento rok zaujať a ohromiť porotu.” Daša KarpelováPorotkyňa Digital Media Solution, výkonná riaditeľka IAB
![Dasa Karpelova](https://www.iabslovakia.sk/wp-content/uploads/2023/01/dasa-150x150.jpg)
Inšpirujte sa minuloročnými ocenenými prácami – zistite, čo ocenila odborná porota v 2024.
Pozrite si úspešné projekty z minulého ročníka
Aká je odporúčaná forma prihlásenia práce?
Ideálnym formátom prihlášky je video, ktoré jasne, stručne a zrozumiteľne predstaví projekt, vysvetlí jeho unikátnosť a prínos.
Nezmeškajte svoju príležitosť – PRIHLÁSTE SA!
Tento ročník súťaže je jedinečnou príležitosťou pre každého, kto má v rukách digitálne riešenie, ktoré môže posunúť slovenský digitálny trh vpred. Prihláste sa ešte dnes a ukážte svetu, čo vaše riešenie dokáže!
Pre viac informácií o prihláškach a podrobnostiach nás kontaktujte na: karpelova@iabslovakia.sk
Urobte krok vpred v digitálnom svete a získajte uznanie, ktoré si vaše riešenie zaslúži!