Gaming – príležitosť pre zadávateľov reklamy

Vo štvrtok 26. septembra 2024 sme na obľúbenej diskusii o trendoch v digitálnej reklame pri raňajkách otvorili tému reklamy v gamingu.

Ako gaming umožňuje značkám zviditeľniť sa?

Kto sú hráči, ktorí dokážu hraním stráviť za PC či mobilom aj niekoľko hodín denne?
Oplatí sa na nich cieliť vašu reklamu?
Pre aké segmenty reklama v gamingu funguje najlepšie a od čoho to závisí?
Koľko sa investuje do gaming reklamy na Slovensku?
Aké sú aktuálne trendy v herných žánroch?
Aké existujú reklamné formáty a ktoré fungujú najlepšie?
Aké existujú modely nakupovania?
Ako značky aktuálne oslovujú svojich zákazníkov v tomto veľkom mediálnom priestore a využívajú tento reklamný potenciál naplno?

Porozprávali a aktuálne informácie priniesli spíkri z Publicis Groupe Slovakia, Team Vivat, Omnicom Media Group, PHD Slovakia, This Is Locco, Aleph, NAY a Yvents.

Nestihli ste prísť?

Stiahnite si:

Prezentácie našich spíkrov, v ktorých nájdete užitočné dáta:

Vivat Slovakia: Videohry x reklama
od: Jakub Greksa z Team Vivat

Pozrieť si

Ako sme lekáreň Dr.Max dostali do sveta Gamingu, kde si ju mladí zamilovali
od: Daniel Vachuna, Head of Digital, This Is Locco

Pozrieť si

Neprehliadnite:

Užitočné postrehy z celej diskusie marketérov o reklame v gamingu píše Daša Karpelová:

Prečítať si

O téme sme tiež viedli rozhovor s  Veronikou Zábrženskou, Digital Director(kou) mediálnej agentúry Publicis Groupe Slovakia.

Prečítať si rozhovor

Kedy a kde to bolo:

26.9. o 8:30 h. v HubHub, Twin City C, Mlynské nivy 16, Bratislava

Pre koho je IAB budíček:

Téma môže byť zaujímavá pre ľudí z mediálnych agentúr, marketérov značiek a všetkých, ktorí sa zaujímajú o reklamný svet gamingu

Viac o IAB budíčku

Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy