Začni efektívne plánovať reklamu
Výskum IABmonitor poskytuje mnohé premenné o návštevnosti slovenských médií ako aj sociodemografický profil ich užívateľov.
Mediálne agentúry využívajú sociodemografické dáta z IABmonitoru na plánovanie a vyhodnocovanie internetových reklamných kampaní.
Na čo slúžia dáta
Dáta takisto slúžia ako relevantný zdroj informácií vo verejných prezentáciách o dosahovaných výsledkoch a sile internetových médií ako reklamného média pred súčasnými, ako aj potenciálnymi zadávateľmi reklamy. Našimi klientami sú: Dentsu Slovakia, DIGILINE, skupina agentúr GroupM, Media and Digital Services, Omnicom Media Group (OMG), Universal McCann, Vivaki, MediaJet a Panmedia. Pridaj sa.
Zmeny v dátach od 1.9.2023
1.9. 2023 prešlo meranie výskumu IABmonitor pod novú metodiku Constant panel. Okrem tejto zmeny došlo aj k ďalším zmenám a to v oblasti voľne dostupných dát na online rozhraní. Verejné sú len dáta za metriky RU (reálni užívatelia) a Visits (návštevy). Dostupné sú rebríčky médií, vydavateľov a stream médií. Ostatné dáta sú spoplatnené.
Agentúry majú možnosť si zakúpiť dva rôzne prístupy k dátam:
Na úrovni Tier 2 – dostupné všetky metriky a zároveň rebríček kategórií a packov (cena 99 Eur bez DPH mesačne, alebo 990 Eur bez DPH ročne)
Na úrovni Tier 3 – dostupné všetky metriky a zároveň rebríček kategórií a packov + sociodemografické dáta (804 Eur bez DPH mesačne)
Bližšiu špecifikáciu dodávaných dát nájdete tu.