Zapoj médium do merania
Využi auditované dáta na úspešnejší predaj reklamy na tvojich médiách.
Každý prevádzkovateľ pre úspešný predaj reklamného priestoru na svojich médiách potrebuje dáta – o svojej návštevnosti, o cieľovej skupine, o čase, ktorý čitatelia na jeho stránkach trávia.
Prečo sa zapojiť do IABmonitora?
IABmonitor je jediným výskumom na Slovensku, ktorý prevádzkovateľom médií prináša auditované dáta a pomáha im k úspešnejšej obchodnej stratégii. Auditované dáta sú požadované agentúrami ako aj zadávateľmi pre efektívne plánovanie reklamy. K dátam zapojených médií v IABmonitore sa dostávajú najväčšie mediálne agentúry, ktoré sú našimi klientami. Základné dáta o návštevnosti sú prístupné všetkým subjektom trhu na verejne dostupnom online rozhraní.
Chcem zapojiť web do merania
Prevádzkovateľ musí v prvom kroku vyplniť formulár zo základnými informáciami o médiu, ktoré chce do merania IABmonitor zapojiť. IAB bude posudzovať, či médium spĺňa základné vstupné podmienky.
Vstupné podmienky:
- médium musí mať zverejnený cenník reklamy;
- prevádzkovateľ, ktorý žiada o zaradenie, je vlastníkom médií alebo výhradne zastupuje tieto médiá v predaji reklamného priestoru (doložené čestným prehlásením);
- obsah stránok je autorsky vysporiadaný a v súlade s Kódexom preberania obsahu na internete (posudzuje Etická komisia);
- obsah stránok je v súlade s Pravidlami pre internetové médiá zaradené do výskumu IABmonitor (posudzuje Metodická komisia)
Nezáväzný formulár pre prihlásenie
V prípade, že bude médium spĺňať všetky vstupné podmienky mu mailom zašleme zmluvu a prílohy k zmluve, ktoré sú vždy prístupné aj na webe (pozri dokumenty na stiahnutie na spodu stránky). Po podpise zmluvy Vás nakontaktujeme na realizátora výskumu Gemius Slovakia, ktorý Vám pošle podrobné inštrukcie. V online aplikácii GAR sa dáta zverejnia najneskôr do piatich pracovných dní v prípade, ak médium nasadí meracie kódy správne a informuje realizátora o tomto kroku. IABmonitor je platená služba.
Výhody pre členov združenia IAB Slovakia
- 30%ná zľava z ceny za meranie;
- prístup ku všetkým sociodemografickým dátam o všetkých médiách, ktoré sú zapojené do merania;
- platba za meranie štvrťročne.
Podmienky pre nečlena IAB Slovakia
- platí plnú komerčnú cenu podľa platného cenníka IABmonitor;
- prístup k len mesačným sociodemografickým dátam svojho média, ktorý je dostupný v xls. formáte po skončení daného mesiaca;
- platba mesačne.
Do IABmonitora sa už zapojili všetci významní prevádzkovatelia
Aktuálne je v IABmonitore zapojených 94 domén a 44 vydavateľov. K našim klientom patria najväčšie mediálne domy ako Ringier Media Slovakia, News and Media Holding, Zoznam, Petit Press, Startitup, Our Media Slovakia a mnohí ďalší. Pridajte sa!
Dokumenty na stiahnutie:
Formulár na prihlásenie média
Kategórie pre IABmonitor:
- Auto – Moto – bazár (inzercia nových a ojazdených automobilov, autobazáry, katalóg značiek)
- Auto – Moto – obsah (médiá prinášajúce informácie zo sveta slovenského a svetového motorizmu)
- Bulvár (domény / bulvárne médiá, ktorých hlavná doména je s odľahčeným spravodajstvom, pričom obsahový / titulkový dôraz sa kladie na emócie, senzácie a zábavnosť danej problematiky. Obsahuje informácie o celebritách)
- Bývanie a reality – bazár (Inzercia realít a nehnuteľností)
- Bývanie a reality – obsah (špecializované informácie o bývaní, tipy pre stavbu alebo rekonštrukciu bývania alebo záhrady)
- Cestovanie
- Ekonomika, biznis, financie, právo (špecializované médiá zamerané na biznis, ekonomické spravodajstvo, financie a právo)
- Freemaily
- Hry / gaming
- IT, technológie
- Katalógy
- Magazíny o móde
- Marketing, médiá (špecializované médiá zamerané na správy o marketingu a médiách)
- Mladí – Millenials (médiá a weby pre mladých ľudí)
- Mužské magazíny o životnom štýle (médiá zamerané na mužov – životný štýl, móda, gadgets)
- Obchod, predaj, nakupovanie, inzercia
- Podnikatelia a živnostníci
- Portálové homepage (titulné stránky portálových služieb, ktoré slúžia k prehľadu poskytovaných služieb a umožňujú k nim prístup)
- Práca / zamestnanie ( informačné a inzertné weby o práci a zamestnaní)
- Regionálne spravodajstvo + podkategórie pre jednotlivé mestá (regionálne weby)
- Škola a vzdelávanie
- Služby, mapy, cestovné poriadky (služby, mapy, cestovné poriadky, počasie, TV program)
- Spoločenské a iné magazíny
- Šport ( špecializované médiá zamerané na športové spravodjastvo, športovú publicistiku, profesionálne a amatérske športové aktivity, športové kluby, rozhovory a výsledkový servis)
- Spravodajské médiá (domény/médiá, ktorých obsah je zameraný na seriózne spravodajstvo bez bulvárneho obsahu. Domáce, zahraničné, regionálne, komentáre, diskusie a ďalšie)
- Tehotenstvo, rodičovstvo a rodina (magazíny a weby o tehotenstve, rodičovstve, rodine, zamerané aj na deti predškolského veku)
- TV, rádiá
- Varenie, jedlo, nápoje, recepty
- Voľný čas a zábava
- Záujmové servery, hobby
- Zdravie
- Ženské témy a medziľudské vzťahy
- Zoznamky, komunity, chaty a blogy (sociálna sieť, fórum, skupina blogov, chaty, zoznamky, servery pre dospievajúcich alebo akákoľvek aplikácia s komunitnými prvkami ako napr. zdieľanie obsahu, komentáre, pridávanie blogov do obľúbených, vytváranie nových sociálnych kontaktov)