Kto je tento rok v porote IAB v súťaži Digital PIE pre ocenenie Digital Media Solution?
Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia je štvrtý rok partnerom súťaže Digital PIE a odborným garantom ocenenia pre inovatívne digitálne projekty Digital Media Solution. Úlohou je zviditeľnenie inovatívnych, hodnotných a úspešných digitálnych mediálnych riešení z oblasti slovenského digitálu.
Celkovo sa do tohto ročníku súťaže prihlásilo rekordných 218 projektov, a to od 35 agentúr! Novinkou tento rok v súťaži je, že okrem shortlistov budú súťažné práce ocenené Bronzovým, Strieborným a Zlatým PIE, výnimočné práce môžu získať najvyššie ocenenie Grand PIE.
O udeľovaní cien v jednotlivých kategóriách Digital PIE rozhodujú dve poroty – Špecializovaná porota, ktorá vytvorí úvodnú selekciu prác v jednotlivých kategóriách a Kmeňová porota, ktorá volí víťazov. Aktuálne prebieha hodnotenie prihlásených prác špecializovanou porotou IAB, ktorá pripraví shortlist nominovaných na ocenenie Digital Media Solution.
Víťazov spoznáme na slávnostnom galavečeri, ktorý sa uskutoční 28. apríla 2023 v DPOH.
Kto tvorí špecializovanú porotu IAB?
Tento rok v IAB porote zasadnú zástupci z GroupM, UniversalMcCann, Etarget a TV JOJ.
Richard Szabó
predseda Metodickej komisie IAB, Head of Digital UniversalMcCann
Marcel Vašš
člen Správnej rady IAB, CEO Etarget
Adam Zavřel
predseda Etickej komisie IAB, vedúci online spravodajstva TV JOJ
Matej Kolarovský
predseda IAB, Head of GroupM Operations
Daša Karpelová
riaditeľka IAB
Ktoré práce získali DIGITAL MEDIA SOLUTION minulý rok?
Aj ľudia ako Vy investujú – dátový akvizičný nástroj by WAVEMAKER Slovakia / Screenstein pre klienta Slovenská sporiteľňa
Aj ľudia ako Vy investujú!
Slovenská sporiteľňa pred vyše dvoma rokmi predstavila kampaň na nové investičné sporenie. Cez appku George vtedy investovalo viac ako 1000 nových klientov mesačne. Po čase však už jednoduchá komunikácia novinky nestačila a bolo potrebné nájsť nový motivačný trigger. Využili preto vlastné dáta o tom, ako už existujúci klienti investujú a pretvorili ich do jedinečného dátového nástroja. Potenciálnym klientom tak ukázali, ako prichádzajú o investičnú príležitosť a zároveň zapojili do hry motivujúci efekt porovnávania sa s druhými.
Dátovo cielenými bannermi začali potenciálnych klientov privádzať na dátový tool, ktorý im ukáže, ako investujú ľudia ako oni – v porovnateľnom veku a z rovnakého regiónu, a aj to, koľko už mohli mať zarobené za 5 rokov. Cez deeplink sa vedia dostať priamo do Georgea a sporenie si v nej za pár minút priamo zriadiť.
Tool už využilo 45 000 ľudí a sporenie si vďaka nemu otvorilo už vyše 700 klientov.
Ako zrecyklovať obsah zo sociálnych sietí a priniesť tak nový príjem pre slovenské médiá by PS:Digital pre klienta Etarget
Sociálne siete dnes vládnu nie len hoaxom, ale aj reklamným budgetom zadávateľov od malých až po tých najväčších. Preto sme pripravili nový reklamný kanál, ktorý využíva už vytvorený obsah (príspevky) na sociálnych sieťach (Facebook, LinkedIn, Instagram) a zobrazuje ho v programatických reklamných sieťach naprieč slovenskými webm