Kto povedie združenie IAB Slovakia nasledujúce dva roky?

V januári bolo valným zhromaždením zvolené nové vedenie združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia.

Staronovým predsedom sa stal Matej Kolarovský z GroupM, ktorý povedie tím správnej rady.
V ňom sú nováčikmi Lukáš Bednár z vydavateľstva News and Media Holding a Patrik Sabo z agentúry Zenith
Na svoju predchádzajúcu prácu v rade nadviažu Katarína Bartošová z Ringier Media SlovakiaMartin Čorej z Petit PressJán Šácha z Digiline a Marcel Vašš z Etarget. 

Takisto sme si v januári zadefinovali s našimi členmi – online médiami, agentúrami, zadávateľmi reklamy a tech platfomami – čo budú hlavné témy v digitálnej reklame, na ktoré sa v roku 2023 sústredíme. 

Matej Kolarovský hovorí o víziách na ďalšie dva roky ale aj období, ktoré máme za sebou: “Som veľmi rád, že za 4 roky, v ktorých som už mal možnosť byť  predsedom správnej rady, urobilo IAB veľký pokrok. Jasne sme si definovali naše tri hlavné priority: 

“Prinášame dáta – o online návštevnosti z merania IABmonitor a o investíciách do reklamy. Vzdelávame a tvoríme priestor pre networking – cez kurzy digitálneho marketingu DIMAQ, či školenia šité na mieru a rôznorodé eventy. A poskytujeme legislatívny support pre členov združenia. ” Matej Kolarovskýpredseda Správnej rady IAB

V najbližších dvoch rokoch na tieto aktivity nadviažeme. V našich kruhoch je už 58 spoločností. Veľký rast počtu našich členov naznačuje, že sme sa vydali správnou cestou a dáva to zmysel. A budem veľmi rád, keď sa IAB dostane ešte viac do povedomia všetkých, ktorí sa na Slovensku pohybujú v oblasti digitálneho marketingu. Čakajú nás výzvy, z pohľadu digitálneho marketingu bude asi najväčšou ukončenie podpory cookies tretích strán v prehliadaci google chrome. Táto zmena príde v roku 2024 a ovplyvní všetky jeho časti. Je dôležité byť proaktívni a otvorení novým možnostiam. Verím, že aktivity, ktoré v IAB pripravujeme, pomôžu našim členom touto zmenou prejsť.”

Onedlho naše témy pretavíme do konkrétnych projektov a eventov. Najbližšie nás čaká profesná diskusia o programmaticu na januárovom IAB budíčku. Na nasledujúcich budíčkoch máme v pláne diskutovať o témach”retail media a marketingových stratégiách veľkých zadávateľov reklamy na Slovensku. A vo februári začíname opäť vzdelávať v digitálnom marketingu v 5-dňovej DIMAQ Akadémii

Sledovať naše aktuálne projekty a eventy môžete cez náš pondelkový newsletter IABnews a na našich sociálnych sieťach. 

Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy