konferencia
Ako sa robí (natívna)
reklama v roku 2024?
Chceš, aby si tvoju značku obľúbili mladí ľudia? Príď na konferenciu REFRESHERu “Ako sa robí (natívna) reklama v roku 2024?“ Spíkri ťa oboznámia s know-how a ukážu ti, ako zaujať mladú cieľovku.
Podnikáš, máš vlastnú značku či zastupuješ firmu, ktorá sa chce zviditeľniť na trhu? Poď 7. decembra na konferenciu.
Program, ktorý ťa čaká
- Intro do natívnej reklamy.
- S vývojom natívnej reklamy ťa oboznámi Dáša Karpelová, CEO IAB Slovakia. Povie o ceste, ktorú natívna reklama už prešla – od atraktívneho „buzzwordu” po etablovaný reklamný formát.
- Ukážeme ti, ako sa plánuje natívna kampaň v Refresheri.
- Vysvetlíme ti, ako sa vyhodnocuje natívna kampaň z pohľadu klienta – o svoje know-how sa podelí Ondrej Mikuš, Online Marketing Sr. Specialist z Telekomu .
- Dozvieš sa, ako sa vyhodnocuje kampaň aj z pohľadu agentúry – o skúsenosti sa podelí Barbora Gabrižová, Head of Data & Analytics z GroupM.
- Na panelovej diskusii zodpovieme všetky tvoje otázky.
- Predstavíme ti aktuálne trendy a čo nás čaká v roku 2024 v natívnej reklame.
- Okrem bohatého programu ťa čaká aj dobré jedlo.
- Súčasťou bude kvíz a súťaž o vecné ceny – hlavnou výhrou DIMAQ Akadémia, kurz digitálneho marketingu.
- Príliš dlho neváhaj, kapacita konferencie je obmedzená.
Miesto a čas
7. 12. 2023 od 9:30
HUBHUB Twin City C, Mlynské nivy 16, Bratislava
Organizuje
REFRESHER, svet modernej generácie
Lifestylové médium, ktoré inšpiruje, vzdeláva a zabáva.
Člen združenia pre internetovú reklamu.