Prednáška
IAB budíček:
Attention
– nový parameter pre meranie online kampaní je tu
Príďte vo štvrtok 20. apríla na obľúbenú diskusiu o trendoch v digitálnej reklame pri raňajkách, tentokrát budeme hovoriť o novej metrike pre meranie online kampaní Attention.
![](https://www.iabslovakia.sk/wp-content/uploads/2023/04/IABbudicek_April_fcbpost-1024x536.png)
Poznáte Attention – nový parameter pre meranie online kampaní?
Pre plánovanie a vyhodnocovanie kampaní v digitále sú parametre ako CTR a Viewabilty bežné. Avšak vo svete online marketingu sa neustále snažíme hľadať efektivitu vzhľadom na vynaložené investície a reálny prínos online komunikácie pre značky. Aj preto na Slovensko prichádza nová mena Attention. Čo presne Attention predstavuje, ako sa meria a prečo je dôležité ju sledovať?
Zistite od profesionálov v digitálnej reklame pri raňajkách a výživnej diskusii.
Event bude zaujímavý najmä pre digitálnych marketérov z agentúr, vydavateľov online médií a značky – zadávateľov online reklamy.
Program IAB budíčku
- 08:30 – 09:00 Chutné raňajky a networking
- 09:00 – 09:20 Čo je a prečo má Attention opodstatnenie v mediálnom plánovaní?
Patrik Sabo, Digital Director, agentúra Zenith - 09:20 – 09:40 Ako vplýva kvalita kreatívy na Attention?
Marcel Vašš, CEO Etarget - 09:40 – 10:00 Pohľad slovenského vydavateľa online médií na Attention
Lucia Sliacka, Product Specialist, Ringier Media Slovakia - 09:55 – 10:20 Aké sú najčastejšie chyby inzerentov pri tvorbe online kreatívy?
Tamás Darázs, Riaditeľ laboratória spotrebiteľskej neurovedy FMK UCM
Spíkri
![](https://www.iabslovakia.sk/wp-content/uploads/2023/02/fullsizeoutput_e0-1536x1536-1-150x150.jpeg)
Patrik Sabo
Digital Director, Zenith
![](https://www.iabslovakia.sk/wp-content/uploads/2023/04/TamasDarasz-e1683026843680-150x150.png)
Tamás Darázs
FMK UCM
![](https://www.iabslovakia.sk/wp-content/uploads/2023/03/4-150x150.png)
Marcel Vašš
CEO Etarget
![](https://www.iabslovakia.sk/wp-content/uploads/2023/04/LuciaSliacka-150x150.png)
Lucia Sliacka
Ringier Media Slovakia
![](https://www.iabslovakia.sk/wp-content/uploads/2023/01/dasa-150x150.jpg)
Daša Karpelová
IAB Slovensko
* členovia IAB majú 50% zľavu zo vstupeného
Kedy a kde:
vo štrtok 20.4. o 8:30 h. v hoteli Lindner, Centrál, Metodova 4, Bratislava
Pre koho je IAB budíček:
Téma môže byť zaujímavá pre:
- digitálnych marketérov z agentúr
- online médiá
- značky – zadávateľov reklamy
Ako IAB budíček funguje?
- Na event je potrebné kúpiť si vstupenku. Členovia IAB majú 50% zľavu
- Môžete sa aktívne zapojiť a klásť otázky, alebo len počúvať.
- Súčasťou je chutné občerstvenie a káva na raňajky
- Z podujatia nerobíme záznam
- Účasťou na IAB budíčku si absolventi vzdelávania DIMAQ môžu uplatniť 10 bodov vrámci recertifikácie
- IAB budíčky sú obľúbené diskusie na aktuálne digital témy pri raňajkách pre všetkých, ktorých zaujíma online reklama, s profesionálmi zo združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia
- Záznamy z predchádzajúcich online IABbudíčkov nájdete aj na našom youtube kanáli
Neprehliadnite
Pozri si záznam z IAB budíčku na tému: Video on Demand na Slovensku