Prednáška

IAB budíček:
Connected TV – Čas zapnúť budúcnosť

10. apríla 2025

Double Tree by Hilton

Vo štvrtok 10. apríla 2025 budeme v spolupráci so SWEET.TV diskutovať o trendoch v digitálnej reklame pri raňajkách. Otvoríme tému Connected TV.

“Aká je situácia v rámci možností reklamy na slovenskom CTV trhu?Čo ju pomôže na Slovensku naštartovať?Ako to vyzerá v Európe a prečo patrí k najrýchlejšie rastúcim formátom v rámci digitálnych výdavkov?Čo sú výhody ale i výzvy reklamy v CTV?Aké formáty, kde, ako a za akú cenu si vedia už dnes zadávatelia nakúpiť?”

Program IAB budíčka

  • 08:30 – 09:00 Chutné raňajky, registrácia a networking
  • 9:00 – 9:10  
    Na úvod nám predstaví situáciu v rámci CTV na slovenskom trhu Silvia Benčičová z agentúry Zenith. Objasní kľúčové pojmy spojené s Connected TVs, ako VOD, FAST a ďalšie. Následne sa pozrie na možnosti reklamy na slovenskom trhu a dáta, ktoré ukazujú aktuálne trendy a potenciál CTV pre inzerentov.
  • 9:10 – 9:30 
    Viktória Domanska predstaví trendy pre CTV v Európe a strednej Európe. Porozpráva o možnostiach inzercie v rámci portfólia SWEET.TV. Aké reklamné formáty sú v ponuke, aký zásah viete dosiahnuť a aké sú výhody FAST reklamy? Tešiť sa môžete aj na case-studies zo slovenského a európskeho trhu.
  • 9:30 – 9:40
    Martin Martin Kysela za Mac TV sa pozrie na CTV z hľadiska porovnania s tradičnými médiami. Čo sú aktuálne výzvy pre CTV? A majú riešenie? Kde vidí príležitosti na rast mediálneho priestoru?, Head od Digital, Omnicom Media Group,
  • 9:40 – 9:55
    Programatický nákup reklamy v CTV priblíži zástupca technologickej spoločnosti Adform Michael Štádler: „Reklama v CTV si právom získava stále viac pozornosti inzerentov. Spojuje totiž výhody oboch svetov – kvalitný obsah na veľkoplošnej obrazovke z televízneho prostredia s adresovateľnými médiami z digitálneho sveta, ktorý prináša atraktívne cieľové skupiny čoraz ťažšie zacieliteľné tradičnými médiami. V prezentácii ukážeme súčasné možnosti programmatického nákupu CTV a výhľad do budúcna. Súčasťou prednášky budú aj case-studies.
  • 10:00 – 10:25 prestávka s priestorom na networking
  • 10:20 – 10:50
    V závere nás čaká panelová diskusia, do ktorej okrem spíkrov prijal pozvanie Jozef Šajdík z Dentsu Slovakia a zástupca zo spoločnosti Markíza Slovakia. Budeme v nej otvárať kľúčové otázky ako čo pomôže naštartovať trh CTV na Slovensku, ako sa k reklame v CTV stavajú inzerenti, aké štatistiky z kampaní môžu očakávať zadávatelia a koľko dnes za reklamu v CTV zaplatíte.

Kedy a kde:

vo štvrtok 10.4. o 8:30 h. v Double Tree by Hilton, Bratislava

Pre koho je IAB budíček:

Téma môže byť zaujímavá pre ľudí z mediálnych agentúr, marketérov značiek a všetkých, ktorí sa zaujímajú o reklamný svet gamingu.

Ako IAB budíček funguje?

  • Na event je potrebné kúpiť si vstupenku. Členovia IAB majú 50% zľavu
  • Môžete sa aktívne zapojiť a klásť otázky, alebo len počúvať.
  • Súčasťou je chutné občerstvenie a káva
  • Z podujatia nerobíme záznam
  • Účasťou na IAB budíčku si absolventi vzdelávania DIMAQ môžu uplatniť 10 bodov vrámci recertifikácie
  • IAB budíčky sú obľúbené diskusie na aktuálne digital témy pri raňajkách pre všetkých, ktorých zaujíma online reklama, s profesionálmi zo združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia
  • Záznamy z predchádzajúcich online IABbudíčkov nájdete aj na našom youtube kanáli

Záznamy online IAB budíčkov

Neprehliadnite

IAB Budíček

Pozri si záznam z IAB budíčku na tému: Video on Demand na Slovensku

1 hod 40 min
Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy