Prednáška
IAB budíček:
Connected TV – Čas zapnúť budúcnosť
Vo štvrtok 10. apríla 2025 budeme v spolupráci so SWEET.TV diskutovať o trendoch v digitálnej reklame pri raňajkách. Otvoríme tému Connected TV.

“Aká je situácia v rámci možností reklamy na slovenskom CTV trhu?Čo ju pomôže na Slovensku naštartovať?Ako to vyzerá v Európe a prečo patrí k najrýchlejšie rastúcim formátom v rámci digitálnych výdavkov?Čo sú výhody ale i výzvy reklamy v CTV?Aké formáty, kde, ako a za akú cenu si vedia už dnes zadávatelia nakúpiť?”
Program IAB budíčka
- 08:30 – 09:00 Chutné raňajky, registrácia a networking
- 9:00 – 9:10
Na úvod nám predstaví situáciu v rámci CTV na slovenskom trhu Silvia Benčičová z agentúry Zenith. Objasní kľúčové pojmy spojené s Connected TVs, ako VOD, FAST a ďalšie. Následne sa pozrie na možnosti reklamy na slovenskom trhu a dáta, ktoré ukazujú aktuálne trendy a potenciál CTV pre inzerentov. - 9:10 – 9:30
Viktória Domanska predstaví trendy pre CTV v Európe a strednej Európe. Porozpráva o možnostiach inzercie v rámci portfólia SWEET.TV. Aké reklamné formáty sú v ponuke, aký zásah viete dosiahnuť a aké sú výhody FAST reklamy? Tešiť sa môžete aj na case-studies zo slovenského a európskeho trhu.
- 9:30 – 9:40
Martin Martin Kysela za Mac TV sa pozrie na CTV z hľadiska porovnania s tradičnými médiami. Čo sú aktuálne výzvy pre CTV? A majú riešenie? Kde vidí príležitosti na rast mediálneho priestoru?, Head od Digital, Omnicom Media Group, - 9:40 – 9:55
Programatický nákup reklamy v CTV priblíži zástupca technologickej spoločnosti Adform Michael Štádler: „Reklama v CTV si právom získava stále viac pozornosti inzerentov. Spojuje totiž výhody oboch svetov – kvalitný obsah na veľkoplošnej obrazovke z televízneho prostredia s adresovateľnými médiami z digitálneho sveta, ktorý prináša atraktívne cieľové skupiny čoraz ťažšie zacieliteľné tradičnými médiami. V prezentácii ukážeme súčasné možnosti programmatického nákupu CTV a výhľad do budúcna. Súčasťou prednášky budú aj case-studies. - 10:00 – 10:25 prestávka s priestorom na networking
- 10:20 – 10:50
V závere nás čaká panelová diskusia, do ktorej okrem spíkrov prijal pozvanie Jozef Šajdík z Dentsu Slovakia a zástupca zo spoločnosti Markíza Slovakia. Budeme v nej otvárať kľúčové otázky ako čo pomôže naštartovať trh CTV na Slovensku, ako sa k reklame v CTV stavajú inzerenti, aké štatistiky z kampaní môžu očakávať zadávatelia a koľko dnes za reklamu v CTV zaplatíte.
Kedy a kde:
vo štvrtok 10.4. o 8:30 h. v Double Tree by Hilton, Bratislava
Pre koho je IAB budíček:
Téma môže byť zaujímavá pre ľudí z mediálnych agentúr, marketérov značiek a všetkých, ktorí sa zaujímajú o reklamný svet gamingu.
Ako IAB budíček funguje?
- Na event je potrebné kúpiť si vstupenku. Členovia IAB majú 50% zľavu
- Môžete sa aktívne zapojiť a klásť otázky, alebo len počúvať.
- Súčasťou je chutné občerstvenie a káva
- Z podujatia nerobíme záznam
- Účasťou na IAB budíčku si absolventi vzdelávania DIMAQ môžu uplatniť 10 bodov vrámci recertifikácie
- IAB budíčky sú obľúbené diskusie na aktuálne digital témy pri raňajkách pre všetkých, ktorých zaujíma online reklama, s profesionálmi zo združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia
- Záznamy z predchádzajúcich online IABbudíčkov nájdete aj na našom youtube kanáli
Neprehliadnite
IAB Budíček
Pozri si záznam z IAB budíčku na tému: Video on Demand na Slovensku