Prednáška
IAB budíček:
Nazrite do marketingovej kuchyne top značiek
V piatok 24. mája 2024 pozývame na obľúbenú diskusiu o trendoch v digitálnej reklame pri raňajkách.
Tentokrát poodhalíme ako robia marketing ostrieľaní marketéri veľkých značiek.
Nazrite do marketingovej „kuchyne“ top značiek
Príďte si pre inšpirácie a skúsenosti troch členov IAB, významných zadávateľov reklamy – Slovak Telekom, ZSE a Wienerberger.
Plus vás čakajú raňajky, networking a na záver panelová diskusia, v ktorej otvoríme otázky cookieless éry v marketingu či alokáciu marketingových rozpočtov.
Program IAB budíčku
- 08:30 – 09:00 Chutné raňajky, registrácia a networking
- 09:00 – 09:20 Swipe:nový program pre mladých podľa teba
Karin Maciková, Media strategy expert Slovak Telekom
Len málokedy sa marketingový tím a agentúry zapájajú do vývoja produktu. Keď sa však zapoja, výsledok stojí za to. Pri tvorbe produktu bolo pre Telekom najväčšou výzvou ako tento nový paušál komunikovať pod značkou Telekomu a zároveň vytvoriť komunikáciu, ktorá zaujme mladých, ktorí v dnešnej dobe v značke nehľadajú iba produkt ale aj zážitok. V prezentácii ukážem, ako sme my (marketingový tím) spolu s agentúrami prispeli k dobudovaniu finálneho produktu a celej produktovej komunikácie. - 09:20 – 09:40 Ako v online prostredí budovať zelenú líniu značky
Lukáš Porhajaš, Digital strategy expert ZSE
Prečo sa rozhodlo ZSE byť „zelené“? (čísla z prieskumu)
Zmena farebnosti loga v kampani (čísla znalosti kampane a priraditeľnosti);
Tvorba obsahu v online-content platforme Zelené nápady ZSE (ako tvoríme obsah, ako vyberáme témy, aké formáty a prečo používame, aké čísla dosahujeme);
Tipy a triky na tvorbu obsahu. - 09:40 – 10:00 Re-pozicioning značky krok po kroku (z pohľadu práce klienta)
Martin Hýrošš, Head of Marketing Wienerberger
Martin prezradí príbeh repozicioningu značky Wienerberger na Slovensku. O tom, ako postupovať pri tvorbe stratégie značky/sub-brandov či prepojení na produktovú a digitálnu stratégiu. K tomu pridá aj pár konkrétnych čísel, metrík a nejaké tie výsledky. - 10:00 – 10:45 Panelová diskusia so zadávateľmi
Karin Maciková, Media strategy expert Slovak Telekom,
Lukáš Porhajaš, Digital strategy expert ZSE,
Lukáš Kyzúr, Digital marketing Team Lead Slovenská Sporiteľňa,
Timotej Strieš, Head of Online Marketing Lidl.
Kedy a kde:
v piatok 24.5. o 8:30 h. v HubHub, Twin City C, Mlynské nivy 16, Bratislava
Pre koho je IAB budíček:
Téma môže byť zaujímavá pre:
- digitálnych marketérov z agentúr
- značky – zadávateľov reklamy
- online médiá
Ako IAB budíček funguje?
- Na event je potrebné kúpiť si vstupenku. Členovia IAB majú 50% zľavu
- Môžete sa aktívne zapojiť a klásť otázky, alebo len počúvať.
- Súčasťou je chutné občerstvenie a káva
- Z podujatia nerobíme záznam
- Účasťou na IAB budíčku si absolventi vzdelávania DIMAQ môžu uplatniť 10 bodov vrámci recertifikácie
- IAB budíčky sú obľúbené diskusie na aktuálne digital témy pri raňajkách pre všetkých, ktorých zaujíma online reklama, s profesionálmi zo združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia
- Záznamy z predchádzajúcich online IABbudíčkov nájdete aj na našom youtube kanáli
Neprehliadnite
IAB Budíček
Pozri si záznam z IAB budíčku na tému: Video on Demand na Slovensku