Prednáška

IAB budíček:
Gaming – nová príležitosť pre zadávateľov reklamy

26. September 2024

HubHub

Vo štvrtok 26. septembra 2024 sme na obľúbenej diskusii o trendoch v digitálnej reklame pri raňajkách otvorili tému reklamy v gamingu.

“Kto sú hráči, ktorí dokážu hraním stráviť za PC či mobilom aj niekoľko hodín denne? Oplatí sa na nich cieliť vašu reklamu? Pre aké segmenty reklama v gamingu funguje najlepšie a od čoho to závisí? Koľko sa investuje do gaming reklamy na Slovensku? Aké sú aktuálne trendy v herných žánroch?Aké existujú reklamné formáty a ktoré fungujú najlepšie? Aké existujú modely nakupovania? Ako značky aktuálne oslovujú svojich zákazníkov v tomto veľkom mediálnom priestore a využívajú tento reklamný potenciál naplno?”

Program IAB budíčku

  • 08:30 – 09:00 Chutné raňajky, registrácia a networking
  • 8:50 – 9:10  Game On: Prepojenie Svetov Hier a Médií
    Katka Šumichrastová, Research and Analytics Specialist Publicis Groupe Slovakia
  • 9:10 – 9:30  Vivat Slovakia: Videohry x reklama
    Jakub Greksa, Team Vivat

Pozrieť si prezentáciu

  • 9:30 – 9:50  Ako sme dokázali prepojiť hranie hier s auto segmentom
    Martin Kučera, Head od Digital, Omnicom Media Group,
    Michaela Koreňová Media Account Director PHD Slovakia
  • 10:05 – 10:25  Ako dostať reklamu do mobilných hier? (cez Digital Turbine?) 
    Michal Haman, Client Partner, Aleph
  • 10:25 – 10:45  Ako sme lekáreň Dr.Max dostali do sveta Gamingu, kde si ju mladí zamilovali
    Daniel Vachuna, Head of Digital, This Is Locco

Pozrieť si prezentáciu

  • 10:45 – 11:10 Panelová diskusia

    Kedy a kde:

    v piatok 26.9. o 8:30 h. v HubHub, Twin City C, Mlynské nivy 16, Bratislava

    O téme sme tiež viedli rozhovor s  Veronikou Zábrženskou, Digital Director(kou) mediálnej agentúry Publicis Groupe Slovakia.

    Prečítať si rozhovor

    Pre koho je IAB budíček:

    Téma môže byť zaujímavá pre ľudí z mediálnych agentúr, marketérov značiek a všetkých, ktorí sa zaujímajú o reklamný svet gamingu.

    Ako IAB budíček funguje?

    • Na event je potrebné kúpiť si vstupenku. Členovia IAB majú 50% zľavu
    • Môžete sa aktívne zapojiť a klásť otázky, alebo len počúvať.
    • Súčasťou je chutné občerstvenie a káva
    • Z podujatia nerobíme záznam
    • Účasťou na IAB budíčku si absolventi vzdelávania DIMAQ môžu uplatniť 10 bodov vrámci recertifikácie
    • IAB budíčky sú obľúbené diskusie na aktuálne digital témy pri raňajkách pre všetkých, ktorých zaujíma online reklama, s profesionálmi zo združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia
    • Záznamy z predchádzajúcich online IABbudíčkov nájdete aj na našom youtube kanáli

    Záznamy online IAB budíčkov

    Neprehliadnite

    IAB Budíček

    Pozri si záznam z IAB budíčku na tému: Video on Demand na Slovensku

    1 hod 40 min
    Newsletter

    Čerstvé informácie
    zo sveta digitálnej reklamy