konferencia

Marketing RULEZZ
2023

22. November 2023

Stará tržnica

Marketing RULEZZ 2023, najväčšia marketingová konferencia o trendoch a efektivite v reklame a digitálnom svete na Slovensku, bude 22. novembra v Starej tržnici. IAB na RULEZZ prinesie workshopovú diskusiu na tému retail médiá a na hlavnom pódiu vystúpi Daniel Knapp z IAB Europe.

Retail médiá – prichádza éra nových „prevádzkovateľov médií”?

Na workshopovom pódiu prinesieme blok prednášok na tému Retail Media marketingu. Jeho princípom je, že si značky marketujú svoje produkty na retailových kanáloch obchodníkov typu Nay, Alza či najnovšie i na online trhovisku Kaufland. Títo hráči sa tak dostávajú do pozície prevádzkovateľov médií, na ktorých vedia ponúkať svoj reklamný priestor. Sú Retail Médiá novou vlnou digitálnej reklamy?

Čo z retail marketingu vedia vyťažiť značky? Ako vyzerá Retail Media novej generácie?

Medzi spíkrami uvidíte zástupcov technológie Cruxo, mediálnych agentúr Mindsquared, Digiline a retailerov Nay a Kaufland. Moderovať diskusiu bude Matej Kolarovský z GroupM.

Katerina Nejedla, Mindsquared, Marketing Rulezz 2023
spíkerka

Kateřina Nejedlá

Mindsquared

Matej Novak, CRUXO, Marketing Rulezz 2023
spíker

Matěj Novák

CRUXO

Anicka Olvecka, Nay, Marketing Rulezz 2023
spíkerka

Anna Ölvecká

NAY

Simona Sumegová, Kaufland, Marketing Rulezz 2023
spíkerka

Simona Sumegová

Kaufland Global Marketplace

Ján Šácha, Digiline, Marketing Rulezz 2023
spíker

Ján Šácha

DIGILINE

Pozrite si program a príďte si ich vypočuť

Retail Media @ 2024 : Impact, Opportunity and Standards

spíker

Daniel Knapp

IAB Europe

Na hlavnom pódiu vystúpi Daniel Knapp, Chief Economist IAB Europe.

Prednáška bude v anglickom jazyku so simultánnym prekladom.

Retail Media has emerged as a powerful force in shaping the future of digital advertising  in recent years, but as with any emerging technology or solution it encounters its fair share of challenges.

In this presentation, Daniel will provide an update on the European Retail Media market, shedding light on the existing challenges and opportunities. Additionally, he will dig into the need for standardisation in this space and how the industry can work together to support the future of Retail Media.

Pozrieť si spíkrov

IAB je odborným garantom podujatia.

Všetci členovia IAB môžu využiť zvýhodnenú cenu vstupného na voľné sedenie. V prípade záujmu nám napíšte.

Kúpiť vstupenku

Miesto a čas

22. novembra 2023
Stará tržnica, Námestie SNP, Bratislava

Konferenciu organizuje Marketers, spoluorganizátorom je TREND.

Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy