konferencia

Marketing RULEZZ
2024

20. November 2024

Stará tržnica

Marketing RULEZZ 2024, najväčšia marketingová konferencia o trendoch a efektivite v reklame a digitálnom svete na Slovensku, bude 20. novembra v Starej tržnici. IAB na RULEZZ prinesie tému video obsahu a video reklamy.

Riding the „VIDEO“ waves

Vo svojom obsahovom bloku sa zameriame na osvedčené postupy, novinky a budúcnosť video obsahu a video reklamy.

Môžete sa tešiť na výsledky kampane od Slovak Telekom “SWIPE – mobilný program podľa teba”, ktorá bola postavená na videoklipe s Glebom. Čo priniesla táto kampaň značke vrátane výsledkov porozpráva Karin Kuzmiaková.

Martin Honko z REFRESHERu predstaví budúcnosť interaktívneho natívneho videa. Ako zapojiť čo najviac divákov? Ako zmení video produkciu AR či AI?

Lenka Jesenáková zo ZenithMedia je dátovou fanynkou. Prezradí ako dokáže fungovať video v crossmediálnom plánovaní a aké výhody to prináša značkám.

Súčasťou bloku bude aj výživná panelová diskusia, ku ktorej sa pripoja zo sveta influencer marketingu Milan bez Mapy a a Nikoleta Nagyová, product manager(ka) z JOJ Play.

Program na Marketing Rulezz

IAB je odborným garantom podujatia.

Všetci členovia IAB môžu využiť zvýhodnenú cenu vstupného na voľné sedenie. Kód na zľavu nájdete vo svojom inboxe alebo nám napíšte.

Kúpiť vstupenku

Miesto a čas

20. novembra 2024
Stará tržnica, Námestie SNP, Bratislava

Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy