konferencia
Marketing RULEZZ
2024
Marketing RULEZZ 2024, najväčšia marketingová konferencia o trendoch a efektivite v reklame a digitálnom svete na Slovensku, bude 20. novembra v Starej tržnici. IAB na RULEZZ prinesie tému video obsahu a video reklamy.
Riding the „VIDEO“ waves
Vo svojom obsahovom bloku sa zameriame na osvedčené postupy, novinky a budúcnosť video obsahu a video reklamy.
Môžete sa tešiť na výsledky kampane od Slovak Telekom “SWIPE – mobilný program podľa teba”, ktorá bola postavená na videoklipe s Glebom. Čo priniesla táto kampaň značke vrátane výsledkov porozpráva Karin Kuzmiaková.
Martin Honko z REFRESHERu predstaví budúcnosť interaktívneho natívneho videa. Ako zapojiť čo najviac divákov? Ako zmení video produkciu AR či AI?
Lenka Jesenáková zo ZenithMedia je dátovou fanynkou. Prezradí ako dokáže fungovať video v crossmediálnom plánovaní a aké výhody to prináša značkám.
Súčasťou bloku bude aj výživná panelová diskusia, ku ktorej sa pripoja zo sveta influencer marketingu Milan bez Mapy a a Nikoleta Nagyová, product manager(ka) z JOJ Play.
IAB je odborným garantom podujatia.
Všetci členovia IAB môžu využiť zvýhodnenú cenu vstupného na voľné sedenie. Kód na zľavu nájdete vo svojom inboxe alebo nám napíšte.
Miesto a čas
20. novembra 2024
Stará tržnica, Námestie SNP, Bratislava