V máji v Bratislave prebehla prvá konferencia zameraná výlučne na influencer marketing (R)evolúcia influencer marketingu.
Aké z nej vyplynuli užitočné zistenia? A chcete si pozrieť záznam?
Poučenia z (R)evolúcie influencer marketingu
Na aké otázky sme sa dozvedeli odpovede?
- Ako si vybrať influencera?
- Koľko dnes stojí?
- Aké formáty najlepšie fungujú?
- Aké sofistikované nástroje vieme dnes používať?
- Na čo sa pri spoluprácach s influencermi zamerať?
O užitočný follow up a poučné momenty z (R)evolúcie sa postaral jeden zo spíkrov, Ján Stareček z Data on Steroids. Tu si odkladáme, aby vám neušlo.
Svoje pozorovania z konferencie zachytila aj Daša Karpelová, šéfka IAB, ktorá zároveň sprevádzala spíkrov celou májovou konferenciou a kládla všetky dôležité otázky.
Prečítať si insiderské pozorovania z (R)evolúcie
Záznam z konferencie
Chcete si pozrieť a vypočuť zo záznamu zaujímavé insighty od top odborníkov, ktorí prešli desiatkami úspešných influencerských kampaní? Píšte nám:
Program a spíkri
Čo dnes očakávajú klienti od influencerov? Prečo počet followerov už nestačí?
Branislav Marko Head of Strategy a
Petra Molnárová, Content Manager Wavemaker
Bejby Blue – Ako sa dostala medzi top 3 najefektívnejšie svetové bankové kampane
Dano Vachuna, Head od Digital THIS IS LOCCO
Krízový manažment v influencer marketingu
Barbora Jozefíková, Social Lead v TRIAD
Influencer marketing v kontexte médií pre mladých. Čo by sa mali marketéri naučiť od tvorcov?
Martin Honko, Head of Sales, Refresher
Ako so zamestnancami rozbehnúť novú platformu Rešpekt
Ondro Mikuš, Online Marketing Sr. Specialist Slovak Telekom
Data driven (Influencer) marketing
Ján Stareček, Managing Director, Data on Steroids
Budúcnosť influencer marketingu. Trendy, ktoré musíš poznať.
Jana Malaga, Špecialistka na influencer marketing, Contedy
Šedá zóna influencer marketingu?
Peter Marciš, Partner advokátskej kancelárie NITSCHNEIDER & PARTNERS