konferencia

Stratégie Fórum

8. October 2024

Národný futbalový štadión

V októbri IAB na konferencii Stratégie Fórum hovorilo o audio digitálnej reklame.

Konferencia pod záštitou marketingového magazínu Stratégie prináša top témy, ktoré hýbu svetom médií a marketingu. Je určená všetkým, ktorí ovplyvňujú komunikáciu značiek na našom trhu.

IAB Slovakia ako partner podujatia prinieslo insighty z audio digitálnej reklamy. 

Prečo sa oplatí chytiť podcastovú vlnu medzi prvými?

 Zuzana Čubrík, Data Strategy Director(ka) z Digiline a Dávid Tvrdoň, Head of Podcasts  zo SME prezradili dôvody, prečo sa zadávateľom oplatí investovať do podcastovej reklamy práve teraz.

Pozrieť si prezentáciu

Efektívne plánovanie display reklamy: Úspešné kampane vďaka optimalizácii na attention

Patrik Sabo zo Zenith a Marcel Vašš z Etarget sa podelia o najnovšie skúsenosti s nasadzovaním kampaní, ktoré sú optimalizované na metriku attention.

Pozrieť si celý program

“Stratégie Fórum minulý rok predčili moje očakávania. V mnohých panelových diskusiách sa dozviete plánované kroky najväčších hráčov z radov vydavateľov ako aj agentúr. Otvorene hovoria o svojich úspechoch ale aj prichádzajúcich výzvach a možnostiach riešenia, ako aj konkrétnych plánoch na najbližšie obdobie. V jednom dni dostanete celkové overview, kde sa aktuálne mediálny trh nachádza a aké bude ďalšie smerovanie. Lucia Ležovičová spolu s ďalšími členmi tímu vyskladali naozaj zaujímavý program a samozrejme konferencia prináša príležitosť silného networkingu.” Daša Karpelováriaditeľka IAB Slovakia
Dasa Karpelova

 IAB svojim členom prináša lístok za najvýhodnejšiu cenu 150 EUR bez DPH. V prípade záujmu nám napíšte.

Píšem vám

Miesto a čas

8. októbra 2024

Národný futbalový štadión Bratislava

Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy