konferencia
Stratégie Fórum
V októbri IAB na konferencii Stratégie Fórum hovorilo o audio digitálnej reklame.
Konferencia pod záštitou marketingového magazínu Stratégie prináša top témy, ktoré hýbu svetom médií a marketingu. Je určená všetkým, ktorí ovplyvňujú komunikáciu značiek na našom trhu.
IAB Slovakia ako partner podujatia prinieslo insighty z audio digitálnej reklamy.
Prečo sa oplatí chytiť podcastovú vlnu medzi prvými?
Zuzana Čubrík, Data Strategy Director(ka) z Digiline a Dávid Tvrdoň, Head of Podcasts zo SME prezradili dôvody, prečo sa zadávateľom oplatí investovať do podcastovej reklamy práve teraz.
Efektívne plánovanie display reklamy: Úspešné kampane vďaka optimalizácii na attention
Patrik Sabo zo Zenith a Marcel Vašš z Etarget sa podelia o najnovšie skúsenosti s nasadzovaním kampaní, ktoré sú optimalizované na metriku attention.
“Stratégie Fórum minulý rok predčili moje očakávania. V mnohých panelových diskusiách sa dozviete plánované kroky najväčších hráčov z radov vydavateľov ako aj agentúr. Otvorene hovoria o svojich úspechoch ale aj prichádzajúcich výzvach a možnostiach riešenia, ako aj konkrétnych plánoch na najbližšie obdobie. V jednom dni dostanete celkové overview, kde sa aktuálne mediálny trh nachádza a aké bude ďalšie smerovanie. Lucia Ležovičová spolu s ďalšími členmi tímu vyskladali naozaj zaujímavý program a samozrejme konferencia prináša príležitosť silného networkingu.” Daša Karpelováriaditeľka IAB Slovakia
IAB svojim členom prináša lístok za najvýhodnejšiu cenu 150 EUR bez DPH. V prípade záujmu nám napíšte.
Miesto a čas
8. októbra 2024
Národný futbalový štadión Bratislava