Attention. Kľúč k efektivite reklamných kampaní
V utorok 25. júna 2024 sme na obľúbenej diskusii o trendoch v digitálnej reklame pri raňajkách otvorili tému “Attention – kľúč k efektivite reklamných kampaní?”
Miera vnímania reklamnej kreatívy počas komunikácie je metrika, ktorá je jedným z parametrov úspechu digitálnej reklamnej kampane. Ako to funguje?
Porozprávali a aktuálne case studies priniesli spíkri z Teads, Digiline
Mindshare a Kantar.
Event sme priniesli v spolupráci a s podporou Teads, globálnej mediálnej platformy.
Nestihli ste prísť?
Stiahnite si:
Prezentácie našich spíkrov, v ktorých nájdete užitočné dáta:
Medzinárodné know-how z realizovaných video či display kampaní
od: Katarzyna Kabiesz, Insight Director pre strednú Európu z Teads
Optimalizácia kampane na Attention pre VÚB banku
od: Ondřej Hanyš z Teads & Alexandra Jánošíková z Digiline
Pozornosť alebo ako na Attention po slovensky?
od: Vladimír Behúň z Mindshare a Ondrej Dúžik z GroupM
Efektivita reklamy: Kedy a ako pre-testovať pre maximálny dopad?
case study pre-testovania spotu na Zlatý Bažant
od: Peter Marton z Kantar
Neprehliadnite:
Užitočné postrehy z celej diskusie marketérov o pozornosti v reklamných kampaniach píše Daša Karpelová, riaditeľka IAB, ktorá IAB budíček zároveň moderovala:
Kedy a kde to bolo:
v utorok 25.6. o 8:30 h. v HubHub, Twin City C, Mlynské nivy 16, Bratislava
Pre koho je IAB budíček:
- digitálnych marketérov z agentúr
- značky – zadávateľov reklamy
- online médiá