Attention. Kľúč k efektivite reklamných kampaní

V utorok 25. júna 2024 sme na obľúbenej diskusii o trendoch v digitálnej reklame pri raňajkách otvorili tému “Attention – kľúč k efektivite reklamných kampaní?”

Miera vnímania reklamnej kreatívy počas komunikácie je metrika, ktorá je jedným z parametrov úspechu digitálnej reklamnej kampane. Ako to funguje?

Porozprávali a aktuálne case studies priniesli spíkri z Teads, Digiline
Mindshare a Kantar

Event sme priniesli v spolupráci a s podporou Teads, globálnej mediálnej platformy.

Nestihli ste prísť?

Stiahnite si:

Prezentácie našich spíkrov, v ktorých nájdete užitočné dáta:

Medzinárodné know-how z realizovaných video či display kampaní
od: Katarzyna Kabiesz, Insight Director pre strednú Európu z Teads 

Pozrieť si

Optimalizácia kampane na Attention pre VÚB banku
od: Ondřej Hanyš z Teads & Alexandra Jánošíková z Digiline

Pozrieť si

Pozornosť alebo ako na Attention po slovensky?
od: Vladimír Behúň z Mindshare a Ondrej Dúžik z GroupM

Pozrieť si

Efektivita reklamy: Kedy a ako pre-testovať pre maximálny dopad?
case study pre-testovania spotu na Zlatý Bažant
od: Peter Marton z Kantar

Pozrieť si

Neprehliadnite:

Užitočné postrehy z celej diskusie marketérov o pozornosti v reklamných kampaniach píše Daša Karpelová, riaditeľka IAB, ktorá IAB budíček zároveň moderovala:

Prečítať si

Kedy a kde to bolo:

v utorok 25.6. o 8:30 h. v HubHub, Twin City C, Mlynské nivy 16, Bratislava

Pre koho je IAB budíček:

  • digitálnych marketérov z agentúr
  • značky – zadávateľov reklamy 
  • online médiá

Viac o IAB budíčku

Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy