Deň 1 – Základy digitálneho marketingu, Právo, Video reklama, Email marketing

Chcem sa prihlásiť

1. Základy digitálneho marketingu

Každý produkt, či služba potrebuje dobrý marketing. Jeho neoddeliteľnou súčasťou je správne zacielenie na potenciálnych klientov, a tí sú dnes už (takmer) všetci online. Práve preto efektívna digitálna komunikácia neodlúčiteľnou súčasťou media mixu a o jej možnostiach využitia by mal mať každý marketér komplexný prehľad.

Spoločne sa detailne pozrieme na:

  • Históriu a úvodný pohľad do digitálneho marketingu, jeho postupný vývoj až po súčasnosť
  • Základné pojmy v digitálnom marketingu
  • Slovenské internetové prostredie vrátane jeho používateľov a najväčších hráčov, trh internetovej reklamy, výdavky do internetovej reklamy
  • Trendy a prognózy do budúcna, ktoré ťa lepšie a včas pripravia na prichádzajúce zmeny
Lektor

Matej Kolarovský

2. Právo v online marketingu

Prejdeme si všetky dôležité zákony a legislatívne úpravy, ktoré vytvárajú právny rámec pre fungovanie v oblasti online marketingu.
Určite ťa zaujímajú špeciálne oblasti ako reklama alkoholu, promovanie liekov, hazardu prípadne kryptomeny. Nezabudneme ani na autorský zákon či ochranu osobných údajov v online prostredí.

Lektor

Ján Matej Golais

3. Video reklama

Súčasný trend je video – ľudia čoraz menej čítajú, a čoraz viac uprednostňujú video obsah. Podiel výdavkov do digitálnej video reklamy stále rastie. Ako s ňou pracovať efektívne?

Spoločne sa detailne pozrieme na:

  • Video on demand
  • Digitálne video vs TV spot
  • Formáty video reklamy a ich zastúpenie vo výdavkoch
  • Reklamné video platformy na SVK
  • HbbTV
Lektor

Miroslav Pagáč

4. Email marketing

Ak sa email marketingom zaoberáš, pravdepodobne si zistil, že je to jedna z kľúčových foriem reklamy, ktorá sa v analytike pýši vysokou mierou konverzií. V e-commerce zvyčajne tvoria príjmy z tohto kanálu zásadný podiel obratu. Okrem email marketingových best-practices spomenieme aj užitočné zaujímavosti zo psychológie nákupu.

V tomto module sa dozvieš:

  • Otvorenie emailu je základom úspechu
  • Na čo si dávať pozor pri „wordingu“ obsahu mailu
  • Ako na úspešný newsletter
  • Tvorba databáz a práca s nimi
  • Aké technologické nástroje môžeš využiť pri email marketingu
Lektor

Miroslav Pagáč

Lektor

Oliver Jakubík

“Z DIMAQ Akadémie som bola nadšená. V agentúre totiž nepracujem na čisto online pozícii, ale všeobecný pohľad potrebujem o celom mediálnom spektre – online aj offline. Tým, že kurz mal skutočne široký záber, získala som prehľad aj vo veciach, ktorým sa bežne v mediálnej agentúre nevenujeme. Je skvelé, že teraz viem zhodnotiť a fundovane sa pred klientom vyjadriť aj na tému e-mail marketing či SEO. Kurz teda rada odporučím kolegom a aj klientom” Lenka JesenákováBusiness Development & Innovation Lead, Zenith

Prejsť na program ďalšieho dňa

Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy