Deň 1 – Základy digitálneho marketingu, Právo, Video reklama, Email marketing
1. Základy digitálneho marketingu
Každý produkt, či služba potrebuje dobrý marketing. Jeho neoddeliteľnou súčasťou je správne zacielenie na potenciálnych klientov, a tí sú dnes už (takmer) všetci online. Práve preto efektívna digitálna komunikácia neodlúčiteľnou súčasťou media mixu a o jej možnostiach využitia by mal mať každý marketér komplexný prehľad.
Spoločne sa detailne pozrieme na:
- Históriu a úvodný pohľad do digitálneho marketingu, jeho postupný vývoj až po súčasnosť
- Základné pojmy v digitálnom marketingu
- Slovenské internetové prostredie vrátane jeho používateľov a najväčších hráčov, trh internetovej reklamy, výdavky do internetovej reklamy
- Trendy a prognózy do budúcna, ktoré ťa lepšie a včas pripravia na prichádzajúce zmeny
Matej Kolarovský
2. Právo v online marketingu
Prejdeme si všetky dôležité zákony a legislatívne úpravy, ktoré vytvárajú právny rámec pre fungovanie v oblasti online marketingu.
Určite ťa zaujímajú špeciálne oblasti ako reklama alkoholu, promovanie liekov, hazardu prípadne kryptomeny. Nezabudneme ani na autorský zákon či ochranu osobných údajov v online prostredí.
Ján Matej Golais
3. Video reklama
Súčasný trend je video – ľudia čoraz menej čítajú, a čoraz viac uprednostňujú video obsah. Podiel výdavkov do digitálnej video reklamy stále rastie. Ako s ňou pracovať efektívne?
Spoločne sa detailne pozrieme na:
- Video on demand
- Digitálne video vs TV spot
- Formáty video reklamy a ich zastúpenie vo výdavkoch
- Reklamné video platformy na SVK
- HbbTV
Miroslav Pagáč
4. Email marketing
Ak sa email marketingom zaoberáš, pravdepodobne si zistil, že je to jedna z kľúčových foriem reklamy, ktorá sa v analytike pýši vysokou mierou konverzií. V e-commerce zvyčajne tvoria príjmy z tohto kanálu zásadný podiel obratu. Okrem email marketingových best-practices spomenieme aj užitočné zaujímavosti zo psychológie nákupu.
V tomto module sa dozvieš:
- Otvorenie emailu je základom úspechu
- Na čo si dávať pozor pri „wordingu“ obsahu mailu
- Ako na úspešný newsletter
- Tvorba databáz a práca s nimi
- Aké technologické nástroje môžeš využiť pri email marketingu
Miroslav Pagáč
Oliver Jakubík
“Z DIMAQ Akadémie som bola nadšená. V agentúre totiž nepracujem na čisto online pozícii, ale všeobecný pohľad potrebujem o celom mediálnom spektre – online aj offline. Tým, že kurz mal skutočne široký záber, získala som prehľad aj vo veciach, ktorým sa bežne v mediálnej agentúre nevenujeme. Je skvelé, že teraz viem zhodnotiť a fundovane sa pred klientom vyjadriť aj na tému e-mail marketing či SEO. Kurz teda rada odporučím kolegom a aj klientom” Lenka JesenákováBusiness Development & Innovation Lead, Zenith