Deň 1 – Základy digitálneho marketingu, Právo, E-commerce, Content marketing
1. Základy digitálneho marketingu
Každý produkt, či služba potrebuje dobrý marketing. Jeho neoddeliteľnou súčasťou je správne zacielenie na potenciálnych klientov, a tí sú dnes už (takmer) všetci online. Práve preto efektívna digitálna komunikácia neodlúčiteľnou súčasťou media mixu a o jej možnostiach využitia by mal mať každý marketér komplexný prehľad.
Spoločne sa detailne pozrieme na:
- Históriu a úvodný pohľad do digitálneho marketingu, jeho postupný vývoj až po súčasnosť
- Základné pojmy v digitálnom marketingu
- Slovenské internetové prostredie vrátane jeho používateľov a najväčších hráčov, trh internetovej reklamy, výdavky do internetovej reklamy
- Trendy a prognózy do budúcna, ktoré ťa lepšie a včas pripravia na prichádzajúce zmeny
Matej Kolarovský
2. Právo v online marketingu
Prejdeme si všetky dôležité zákony a legislatívne úpravy, ktoré vytvárajú právny rámec pre fungovanie v oblasti online marketingu.
Určite ťa zaujímajú špeciálne oblasti ako reklama alkoholu, promovanie liekov, hazardu prípadne kryptomeny. Nezabudneme ani na autorský zákon či ochranu osobných údajov v online prostredí.
Ján Matej Golais
3. E – commerce
Kto sú najväčší hráči e-commerce trhu? Aký veľký je globálny a slovenský trh? Aký je potenciál jeho rastu? Ako tento segment akcelerovala pandémia?
Poradíme, na čo všetko treba myslieť, ak rozbiehate e-shop – od technického riešenia po marketing.
Matej Kolarovský
3. Content marketing
Na Slovensku čoraz viac značiek objavuje čaro obsahového marketingu a natívnej reklamy. Ukážeme ti ako sa práve takouto formou marketingu odlíšiť od konkurencie.
Spoločne sa detailne pozrieme na:
- Návrh vlastnej obsahovej stratégie
- Tvorba a distribúcia kvalitného obsahu, ktorý predáva
- Natívna reklama a jej formy
- Úloha sociálnych sietí, komunikácia s fanúšikmi, tvorba komunít v rámci obsahového marketingu a natívnej reklamy
- Mnohé zaujímavé case-studies
Matúš Majer
“Z DIMAQ Akadémie som bola nadšená. V agentúre totiž nepracujem na čisto online pozícii, ale všeobecný pohľad potrebujem o celom mediálnom spektre – online aj offline. Tým, že kurz mal skutočne široký záber, získala som prehľad aj vo veciach, ktorým sa bežne v mediálnej agentúre nevenujeme. Je skvelé, že teraz viem zhodnotiť a fundovane sa pred klientom vyjadriť aj na tému e-mail marketing či SEO. Kurz teda rada odporučím kolegom a aj klientom” Lenka JesenákováBusiness Development & Innovation Lead, Zenith