Deň 2 – Stratégia a plánovanie, Influencer marketing, Sociálne siete
1. Stratégia a plánovanie
Na tomto module si priblížime základné strategické prístupy a koncepty, ktoré predchádzajú plánovaniu efektívnych digitálnych kampaní. Rozoberieme si aj výzvy ako brandsafety, bannerová slepota, ad blockers a ďalšie.
- „Brand buliding vs Activation“ – ako optimálne namiešať tento pomer?
- Definícia SMART cieľov, od budovania povedomia o značke až po jasne merateľné ciele, akými sú napríklad návštevy, či konverzie
- Definícia cieľových skupín, možnosti ich analýzy a ich zásah v digitálnom prostredí prostredníctvom širokej škály dostupných zacielení
- Najvyužívanejšie platobné modely na Slovensku
- Kvalitné impresie reklamy a čo všetko má vplyv na úspešnú kampaň
Lektor
Patrik Sabo
2. Influencer marketing
Samostatná prednáška o spolupráce s influencermi, na ktorej preberieme:
- Aktuálny prehľad SK trhu
- Metódika výberu najvhodnejšieho inflencera pre vašu značku
- Nastavenie spolupráce medzi inluencerom a zadávateľom
- Nástrahy v rámci influencer marketingu
- Odporúčania a trendy vývoja, Kódex influencer marketingu.
Lektorka
Jana Malaga
3. Sociálne siete
Sú synonymom zmeny. Ponúkame ich prehľad s aktuálnymi dátami a odporúčaniami pre konkrétne cieľové skupiny.
Môžeš sa tešiť na:
- Komplexný prehľad všetkých relevatných sociálnych sietí, počty uživateľov, trendy a aktuálne možnosti reklamy.
- Praktický workshop zameraný na prácu s Facebook Business Manager, komplexné nastavenie kampane na META od stanovenia cieľov, cez vhodné formáty, umiestnenia, definíciu a tvorbu publika
Lektor
Silvia Benčičová
“Dimaq akadémia je intenzívny kurz s plnohodnotným a vynikajúco vyskladaným obsahom, ktorý na seba nadväzuje a rozširuje obzory vo svete digitálu. Ponúka insighty kvalitných lektorov z prostredia agentúr, publisherov, jednoducho ľudí, ktorí naozaj vedia. Interakcia a kvalitný obsah idú v Dimaqu ruka v ruke a poskytujú skvelý základ “digi” vedomostí nielen pre zadávateľov, ale aj pre publisherov a ľudí z agentúr. Prezenčná forma bola výbornou príležitosťou na networking, ktorý celý kurz len obohatil a bol neoceniteľnou pridanou hodnotou.” Silvia MartišováMarketing manager, COOP Jednota