Deň 2 – Stratégia a plánovanie, Influencer marketing, Sociálne siete

Chcem sa prihlásiť

1. Stratégia a plánovanie

Na tomto module si priblížime základné strategické prístupy a koncepty, ktoré predchádzajú plánovaniu efektívnych digitálnych kampaní. Rozoberieme si aj výzvy ako brandsafety, bannerová slepota, ad blockers a ďalšie.

  • „Brand buliding vs Activation“ – ako optimálne namiešať tento pomer?
  • Definícia SMART cieľov, od budovania povedomia o značke až po jasne merateľné ciele, akými sú napríklad návštevy, či konverzie
  • Definícia cieľových skupín, možnosti ich analýzy a ich zásah v digitálnom prostredí prostredníctvom širokej škály dostupných zacielení
  • Najvyužívanejšie platobné modely na Slovensku
  • Kvalitné impresie reklamy a čo všetko má vplyv na úspešnú kampaň 
Lektor

Patrik Sabo

2. Influencer marketing

Samostatná prednáška o spolupráce s influencermi, na ktorej preberieme:

  • Aktuálny prehľad SK trhu
  • Metódika výberu najvhodnejšieho inflencera pre vašu značku
  • Nastavenie spolupráce medzi inluencerom a zadávateľom
  • Nástrahy v rámci influencer marketingu
  • Odporúčania a trendy vývoja, Kódex influencer marketingu.
Lektorka

Jana Malaga

3. Sociálne siete

Sú synonymom zmeny. Ponúkame ich prehľad s aktuálnymi dátami a odporúčaniami pre konkrétne cieľové skupiny. 

Môžeš sa tešiť na:

  • Komplexný prehľad všetkých relevatných sociálnych sietí, počty uživateľov, trendy a aktuálne možnosti reklamy.
  • Praktický workshop zameraný na prácu s Facebook Business Manager, komplexné nastavenie kampane na META od stanovenia cieľov, cez vhodné formáty, umiestnenia, definíciu a tvorbu publika
Lektor

Silvia Benčičová

“Dimaq akadémia je intenzívny kurz s plnohodnotným a vynikajúco vyskladaným obsahom, ktorý na seba nadväzuje a rozširuje obzory vo svete digitálu. Ponúka insighty kvalitných lektorov z prostredia agentúr, publisherov, jednoducho ľudí, ktorí naozaj vedia. Interakcia a kvalitný obsah idú v Dimaqu ruka v ruke a poskytujú skvelý základ “digi” vedomostí nielen pre zadávateľov, ale aj pre publisherov a ľudí z agentúr. Prezenčná forma bola výbornou príležitosťou na networking, ktorý celý kurz len obohatil a bol neoceniteľnou pridanou hodnotou.” Silvia MartišováMarketing manager, COOP Jednota

Prejsť na program ďalšieho dňa

Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy