Deň 3 – SEO, Content marketing, Influenceri, Mobile marketing
1. SEO
Návštevníci, ktorí vyhľadávajú tvoje produkty alebo služby, sú mimoriadne blízko k tomu, aby sa stali tvojimi zákazníkmi. Preto je veľmi dôležité, aby bola tvoja firma pri ich vyhľadávaní prítomná. V tomto module bude hovoriť o organických (SEO) výsledkoch vyhľadávania.
Spoločne sa detailne pozrieme na:
- Rozdiel medzi SEO a SEA a na akých princípoch fungujú
- Faktory, ktoré ovplyvnia pozíciu tvojho odkazu vo vyhľadávaní a návštevnosť na tvojom webe
- Indexovanie Google-om, rozdiely medzi on-page a off-page technikami v rámci SEO, princípy, na ktorých funguje platená reklama vo vyhľadávaní v Google Adwords
Marián Michalovič
2. Influencer marketing
Samostatná prednáška o spolupráce s influencermi, na ktorej preberieme:
- Aktuálny prehľad SK trhu
- Metódika výberu najvhodnejšieho inflencera pre vašu značku
- Nastavenie spolupráce medzi inluencerom a zadávateľom
- Nástrahy v rámci influencer marketingu
- Odporúčania a trendy vývoja, Kódex influencer marketingu.
Jana Malaga
3. Content marketing
Na Slovensku čoraz viac značiek objavuje čaro obsahového marketingu a natívnej reklamy. Ukážeme ti ako sa práve takouto formou marketingu odlíšiť od konkurencie.
Spoločne sa detailne pozrieme na:
- Tvorba a distribúcia kvalitného obsahu, ktorý predáva
- Natívna reklama a jej formy
- Úloha sociálnych sietí, komunikácia s fanúšikmi, tvorba komunít v rámci obsahového marketingu a natívnej reklamy
- Mnohé zaujímavé case-studies
- Návrh vlastnej obsahovej stratégie
Matúš Majer
4. Mobile marketing
Viac ako 70% page-views sa na Slovensku vygeneruje na mobilných zariadeniach. Ako zasiahnuť cieľovku, ktorá je dnes mobile online?
Ukážeme si ako efektívne využívať mobilné obrazovky, ako zoptimalizovať zážitok návštevníkov, ako zanalyzovať, či sa nám optimalizácia naozaj podarila.
Aké formy mobilnej reklamy fungujú najlepšie? Oplatí sa tvorba aplikácií? Aké sú trendy a nové technológie, ktoré môžete využiť?
Jozef Šajdík
“Tímová práca, zdieľanie nápadov a názorov pri praktickej časti; Odbornosť prednášajúcich, dostupnosť miesta konania a celkovo priestory; obsah prednášok, príjemnú a priateľskú atmosféru a aj lektori sú skvelí :); ucelenosť tém, vysoká kvalita prezentácii, kompetentnosť lektorov; lektori – odborníci v danej oblasti, príjemná uvoľnená atmosféra, praktické cvičenia (prístupy do rôznych nástrojov); ” Vyberáme z feedbackov našich účastníkov