Deň 4 – Display, Search, SEO, Mobile Marketing, Programmatic
1. Display reklama
Predstavíme si základné reálie slovenského trhu, najsilnejších vydavateľov a weby spojené s digitálnou reklamou. Do detailu sa pozrieme na najzaužívanejšie online formáty a ich špecifiká a výzvy, no aj na to, ktoré sú najefektívnejšie v praxi pre vybraný typ komunikácie.
Vyskúšame si, ako pracovať s dátami z auditovaného merania slovenského trhu – IAB Monitor.
Patrik Sabo
2. Search
Návštevníci, ktorí vyhľadávajú tvoje produkty alebo služby, sú mimoriadne blízko k tomu, aby sa stali tvojimi zákazníkmi. Preto je veľmi dôležité, aby bola tvoja firma pri ich vyhľadávaní prítomná, či už prostredníctvom organických (SEO) alebo platených (SEA) výsledkov vyhľadávania.
V tomto module sa detailne pozrieme na platený/paid search (SEA, PPC).
3. SEO
Návštevníci, ktorí vyhľadávajú tvoje produkty alebo služby, sú mimoriadne blízko k tomu, aby sa stali tvojimi zákazníkmi. Preto je veľmi dôležité, aby bola tvoja firma pri ich vyhľadávaní prítomná. V tomto module bude hovoriť o organických (SEO) výsledkoch vyhľadávania.
Spoločne sa detailne pozrieme na:
- Rozdiel medzi SEO a SEA a na akých princípoch fungujú
- Faktory, ktoré ovplyvnia pozíciu tvojho odkazu vo vyhľadávaní a návštevnosť na tvojom webe
- Indexovanie Google-om, rozdiely medzi on-page a off-page technikami v rámci SEO, princípy, na ktorých funguje platená reklama vo vyhľadávaní v Google Adwords
Marián Michalovič
4. Mobile Marketing
Viac ako 70% page-views sa na Slovensku vygeneruje na mobilných zariadeniach. Ako zasiahnuť cieľovku, ktorá je dnes mobile online?
Ukážeme si ako efektívne využívať mobilné obrazovky, ako zoptimalizovať zážitok návštevníkov, ako zanalyzovať, či sa nám optimalizácia naozaj podarila.
Aké formy mobilnej reklamy fungujú najlepšie? Oplatí sa tvorba aplikácií? Aké sú trendy a nové technológie, ktoré môžete využiť?
Jozef Šajdík
5. Programmatic
Už to nie je len marginálny biznis, ale točia sa v ňom veľké peniaze. Preto je nutné sa tomuto trendu venovať, aby aj tvoja firma či klient vedeli, kde s programmaticom začať, ako ho nakupovať, ako ho kontrolovať, merať a hlavne ako efektívne využívať jeho možnosti.
Budeme sa podrobne venovať témam:
- Rozdiely medzi priamym a programmatic nákupom
- Najdôležitejší hráči na trhu, ich špecifiká
- Možnosti spolupráce s vybranými partnermi
- Praktický workshop v prostredí platfromy Xandr
- Užitočné insighty z praxe
- Základné pojmy z programmatic reklamy
Matej Kolarovský
“Veľmi sa mi páčila interakcia prezentujúcich, kde akákoľvek otázka bola zodpovedaná. Taktiež praktické príklady boli veľmi prínosné a hĺbka informácii dostačujúca. Niektoré moduly boli pre mňa zaujímavejšie a inšpirovali ma k tomu, aby som sa daným témam venovala ešte detailnejšie.” Ivet ChrenkováBuying Director, Starmedia Co.