Deň 4 – Web analytika, UX, Programmatic, E-commerce
1. Web analytika
Zorientujeme ťa v Google Analytics :
- Čo priniesol update GA4?
- Ako úspešne spustiť GA na tvojom webe?
- Rýchle čítanie a interpretácia nameraných dát
- Tajomstvá pripisovania platených zdrojov návštevnosti a praktické možnosti merania a vyhodnocovania návštev/konverzií
- Rekonštrukcia cesty zákazníka od prvého kontaktu až po konverziu
Miroslav Pagáč
2. User experience / UX
Každý dobrý web je založený na potrebách ľudí a súčasne potrebách biznisu a presne túto problematiku rieši UX/user experience dizajn. Keďže ide o vysoko komplexný odbor, našou úlohou bude oboznámenie sa so základnými pojmami, postupmi, normami a princípmi UX a neustále zlepšovanie webovej stránky pomocou rôznych testov a prieskumov.
Spoločne sa detailne pozrieme na:
- Detailne ti predstavíme jednotlivé fázy procesu budovania/analýzy UX a konkrétne nástroje, ktoré vieš použiť
- V praktickom cvičení si zažiješ riešenie UX projektu v praxi
Gejza Nagy
3. Programmatic
Už to nie je len marginálny biznis, ale točia sa v ňom veľké peniaze. Preto je nutné sa tomuto trendu venovať, aby aj tvoja firma či klient vedeli, kde s programmaticom začať, ako ho nakupovať, ako ho kontrolovať, merať a hlavne ako efektívne využívať jeho možnosti.
Budeme sa podrobne venovať témam:
- Rozdiely medzi priamym a programmatic nákupom
- Najdôležitejší hráči na trhu, ich špecifiká
- Možnosti spolupráce s vybranými partnermi
- Praktický workshop v prostredí platfromy Xandr
- Užitočné insighty z praxe
- Základné pojmy z programmatic reklamy
Lektor: Matej Kolarovský
Matej Kolarovský
4. E-commerce
Kto sú najväčší hráči e-commerce trhu? Aký veľký je globálny a slovenský trh? Aký je potenciál jeho rastu? Ako tento segment akcelerovala pandémia?
Poradíme, na čo všetko treba myslieť, ak rozbiehate e-shop – od technického riešenia po marketing.
Lektor: Matej Kolarovský
Matej Kolarovský
“Veľmi sa mi páčila interakcia prezentujúcich, kde akákoľvek otázka bola zodpovedaná. Taktiež praktické príklady boli veľmi prínosné a hĺbka informácii dostačujúca. Niektoré moduly boli pre mňa zaujímavejšie a inšpirovali ma k tomu, aby som sa daným témam venovala ešte detailnejšie.” Ivet ChrenkováBuying Director, Starmedia Co.