Deň 4 – Web analytika, UX, Programmatic, E-commerce

Chcem sa prihlásiť

1. Web analytika

Zorientujeme ťa v Google Analytics :

  • Čo priniesol update GA4?
  • Ako úspešne spustiť GA na tvojom webe?
  • Rýchle čítanie a interpretácia nameraných dát
  • Tajomstvá pripisovania platených zdrojov návštevnosti a praktické možnosti merania a vyhodnocovania návštev/konverzií
  • Rekonštrukcia cesty zákazníka od prvého kontaktu až po konverziu
Lektor

Miroslav Pagáč

2. User experience / UX

Každý dobrý web je založený na potrebách ľudí a súčasne potrebách biznisu a presne túto problematiku rieši UX/user experience dizajn. Keďže ide o vysoko komplexný odbor, našou úlohou bude oboznámenie sa so základnými pojmami, postupmi, normami a princípmi UX a neustále zlepšovanie webovej stránky pomocou rôznych testov a prieskumov.

Spoločne sa detailne pozrieme na:

  • Detailne ti predstavíme jednotlivé fázy procesu budovania/analýzy UX a konkrétne nástroje, ktoré vieš použiť
  • V praktickom cvičení si zažiješ riešenie UX projektu v praxi
Lektor

Gejza Nagy

3. Programmatic

Už to nie je len marginálny biznis, ale točia sa v ňom veľké peniaze. Preto je nutné sa tomuto trendu venovať, aby aj tvoja firma či klient vedeli, kde s programmaticom začať, ako ho nakupovať, ako ho kontrolovať, merať a hlavne ako efektívne využívať jeho možnosti.

Budeme sa podrobne venovať témam:

  • Rozdiely medzi priamym a programmatic nákupom
  • Najdôležitejší hráči na trhu, ich špecifiká
  • Možnosti spolupráce s vybranými partnermi
  • Praktický workshop v prostredí platfromy Xandr
  • Užitočné insighty z praxe
  • Základné pojmy z programmatic reklamy

Lektor: Matej Kolarovský

Lektor

Matej Kolarovský

4. E-commerce

Kto sú  najväčší hráči  e-commerce trhu? Aký veľký je globálny a slovenský trh? Aký je potenciál jeho rastu? Ako tento segment akcelerovala pandémia?
Poradíme, na čo všetko treba myslieť, ak rozbiehate e-shop – od technického riešenia po marketing.

Lektor: Matej Kolarovský

Lektor

Matej Kolarovský

“Veľmi sa mi páčila interakcia prezentujúcich, kde akákoľvek otázka bola zodpovedaná. Taktiež praktické príklady boli veľmi prínosné a hĺbka informácii dostačujúca. Niektoré moduly boli pre mňa zaujímavejšie a inšpirovali ma k tomu, aby som sa daným témam venovala ešte detailnejšie.” Ivet ChrenkováBuying Director, Starmedia Co.
Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy