Metodická komisia
Metodická komisia IAB Slovakia dohliada nad výskumom návštevnosti slovenských médií IABmonitor. Funkčné obdobie jej členov je stanovené na 2 roky, aktuálne do konca roka 2024.
Úlohy Metodickej komisie
Komisia posudzuje návrhy, schvaľuje zmeny a určuje opatrenia, vrátane sankcií, ktoré sú platné a záväzné pre všetkých členov IAB Slovakia v súvislosti s realizáciou výskumu. Predkladá a schvaľuje metodiku výskumu, postupy použité vo výskume a jednotlivé formy výstupov zvýskumu. Komisia taktiež posudzuje sťažnosti a rozhoduje spory voblasti metodickej, technologickej a/alebo etickej vo vzťahu k výskumu. Schvaľuje zaraďovanie domén do jednotlivých kategórií. Komisia riadi prípadný tender na nového dodávateľa výskumu. Metodická komisia sa riadi svojím štatútom.
Členovia Metodickej komisie
Richard Szabo
Universal McCann Bratislava
Peter Mačinga
Petit Press
Eduard Kocifaj
Markíza Slovakia
Zuzana Čubrík
Digiline
Marek Záň
Ringier Slovakia Media
Prísediaci Metodickej komisie
Luboš Ivanič
Country manager
Gemius Slovakia
Lukáš Vinkler
Business Developer Manager
Gemius HQ